Archiwum bloga

wtorek, 10 maja 2011

Rozdział 1 "nowy początek"

                                                          Rozdział 1
Kim jestem?Zwykłą dziewczyną Nazywam się Caterina ale wolę Cat albo Katy,nie lubię oficjalnej wersji mojego imienia. Mieszkam sama,dlaczego moi rodzice zginęli w wypadku kiedy miałam 6 lat przynajmniej tak twierdzi moja babcia... Jest wiele rzeczy które się nie zgadzają...jedną z nich jest to skąd moja babcia może wiedzieć w jaki sposób jej córka zginęła skoro przez ostatnie kilka lat  toczyły zawziętą walkę o to gdzie mam mieszkać.Jakby to miało jakieś znaczenie...pewnego dnia podsłuchałam przez przypadek ich kłótnie...byłam dzieckiem...do dziś pamiętam słowa babci; "kiedyś jej powiesz kim jest,lepiej żeby była tutaj,bliżej przodków..."o co mogło im chodzić? tego nie wiem do dziś.
Skończyłam pisać tą notkę w pamiętniku,schowałam go na miejsce,między książkami,wzięłam plecak z książkami i udałam się do szkoły.Lekcje jak zawsze były maksymalnie nudne,przecież to szkoła.Kiedy wróciłam i skończyłam odrabiać tonę lekcji zrobiło się ciemno,był ciepły majowy wieczór.Wskoczyłam w czarne dresy,wzięłam ciemną bluzę mp3 i wyszłam pobiegać.Kiedy przebiegałam koło cmentarza,tak tak wiem,że to dziwne ale postanowiłam przedłużyć sobie trasę ze względu na podupadającą kondycję.Byłam tak zasłuchana w piosenkę,wpadłam na ciemnego bruneta.Spojrzałam w jego niebieskie oczy,przeleciał mnie zimny dreszcz,miałam wrażenie,że już go znam ale to niemożliwe,nigdy go nawet nie widziałam.Otrząsnęłam sie i rzuciłam szybkie;
-przepraszam-zrobiłam kilka kroków odwróciłam się ale już go nie było jakby znikną. 
Wróciłam do domu,wzięłam prysznic i zasnęłam.Śniła mi się...wojna secesyjna..co tak to coś w tym stylu Zobaczyłam tego chłopaka na którego wpadłam wieczorem,pochylił się nade mną i miał kły..jak jakiś wampir!
Obudziłam się przerażona i zobaczyłam,że był świt....
___________________________________________________________________________________
Taki sobie,a co wy myślicie? cd już niedługo..
xo xo Vampire

2 komentarze:

  1. Hej! Fajniutki rodział takiii początkowy xD Nic nadzwyczajnego się nie dzieje jak zazwyczaj na początkach blogów, ale ogólnie mam nadzieje na suuuper blog. czekam na kolejną notkę :))
    Ps. Dlaczego ona to nie Elena ;(?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam uważam, że to lepiej, że nie Elena. Taka zupełnie nowa historia

    OdpowiedzUsuń